10. Conditii de livrare

Livrarea bunurilor si serviciilor oferite de www.paperaf.ro se face doar pe teritoriul Romaniei.

Expedierea comenzii se face prin curierat rapid, la adresa indicata de cumparator intr-un termen de 24 – 48 ore de la data confirmarii comezii, sau de la data cofirmarii platii (in cazul transferului bancar).

 

DestinatiePlasare comandaLivrare comanda
Luni – Joi (comenzi plasate pana in ora 14:30)ziua urmatoare (24h)
Toata taraLuni – Joi (comenzi plasate dupa ora 14:30)ziua urmatoare (24h)
Vineri si in WeekendMarti

Sambata se fac livrari contra unei taxe percepute de firma de curierat rapid, cu o valoare comunicata in prealabil de un reprezentat de vanzari.

Duminica nu se fac livrari.

 

Termenele de livrare pot varia in functie de activitatea firmei de curierat rapid si se pot inregistra intarzieri, independente de noi, pe care nu ni le asumam.

Pentru comenzile voluminoase, perioada de livrare se poate extinde la maxim 72 ore.

Costul transportului in raza de acoperire firmei de curierat este de 25 lei si este suportat de catre cumparator. Costul rambursului banilor (pentru situatiile de plata ramburs) este suportat de catre vanzator.

Livrarea in raza de acoperire firmei de curierat se face GRATUIT pentru comenziile ce depasesc suma de 500 lei (fara TVA).

Cumparatorul are posibilitatea de a ridica coletul de la sediul firmei de curierat convenit la confirmarea comenzii.

Pentru clientii din localitatile in care firmei de curierat nu are sediu, costul livrarii la adresa ceruta va fi suportat de catre cumparator. Costul livrarii in afara razei de acoperire firmei de curierat rapid este ___ lei, indiferent de numarul de kilometrii exteriori.

www.paperaf.ro va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care coletul nu este intact sau prezinta urme de desfacere a sigiliului, responsabilitatea revine transportatorului si acest lucru se va consemna in scris curierului, fara a ridica coletul. Recomandam verificarea si desfacerea coletului in prezenta curierului si consemnarea intrun proces verbal daca constatati neconformitati in legatura cu comanda dvs.

Asigurarea produselor comandate se face la optiunea cumparatorului si este suportata de catre acesta la 1% din valoarea lor.

 

11. Returul produselor

11.1.Dreptul de Retragere / Retur

(ART. 9 din O.G. nr. 34/2014)

11.1.1. Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

11.1.2. Perioada de retragere / retur mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:

– data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;

– ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

– in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;

– in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

– in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

11.1.3. Partile contractante isi indeplinesc obligatiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonante de urgenta.

11.2. Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii/ retur

(ART. 13 din OG nr. 34/2014)

11.2.1. Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

11.2.2. Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

11.2.3. Fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.

11.2.4. Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

11.3. Obligatiile consumatorului in cazul retragerii/ retur

(ART. 14 din OG nr. 34/2014)

11.3.1. Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

11.3.2. Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

11.4. Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

11.4.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere/ retur dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

11.4.2. furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

11.4.3. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

11.4.4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

11.4.5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

11.4.6. furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

11.4.7. contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

11.4.8. furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

11.4.9. contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

11.4.10. furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe acest site si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse, precum si erorile clientilor in alegerea sau identificarea a produselor sau codurilor pe site nu fac obiectul responsabilitatii www.paperaf.ro / Sc Rafian Travel SRL.